Hööksshopping

Eftersom jag inte åkte till Falsterbo i fredags blev det istället en tur till Borås med min käre mor, först ett stopp på Net on net för inköp av extern hårddisk och sen bar det av vidare till Hööks. Jag har en hel hög med ridbyxor här hemma, men tyvärr börjar de flesta gå sönder/har gått sönder rätt rejält. Och jag tycker att jag har lättare för att hitta bra ridbyxor här i Sverige än i amerikat så...

Jag var faktiskt lite återhållsam och köpte bara ett par, för jag behöver ju inte ha med mig hur många som helst känner jag. Hade egentligen tänkt mig ett par diskreta snygga enfärgade, men de hade inga såna som passade i både utformning och storlek. Så det blev ett par billiga, rutiga i riktigt tunt skönt tyg- perfa för USA!



Blev även två jackor som var på halva reapriset. Den ena fanns inte kvar på hemsidan, men är en tunn beige lumbervariant som är lite baseballinspirerad- ish... Funderar på att ha den till vardags och inte som stalljacka och den kostade bara 107:-, som hittat! :) Den andra är egentligen inte alls min typ av jacka och egentligen tycker jag att den är rätt ful, men jag köpte den bara för västens skull, dvs ärmarna är avtagbara och för att den var så billig, 75:-.




Letade bland handskar, lindor och reaschabrak också men hittade inget bra. Så det blev bara ett gäng strumpor, några vanliga och så kunde jag inte låta bli längre, utan köpte dom här, ett par i varje färg. Lila till mig, grå till min tränare och rosa till hennes dotter. Hahaha, vi kommer vara snyggast i LAområdet! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback