sydligare breddgrader

Hej o hå... Efter mycket om och men bestämde jag mig för att inte åka ner till Falsterbo igår för en härlig festkväll och mysigt tältsovande. Och med tanke på shoppingturen jag kom iväg på med mamsen istället så får jag nog vara nöjd med det beslutet... Idag blir det dock en tur till södern, södra Halland för att vara mer exakt, och inflyttningsfest hos en god vän och hans sambo som numera bor på nån gård där nere eller nåt sånt.

Och egentligen har jag lite bråttom men det är alldeles för varmt för att stressa. Finns det något värre än när man måste in i duschen men vet att det kommer ta typ 2 sekunder efter man kommit ur så kommer svetten bara drypa? Eller är det bara för mig det blir så? :P

Jaja, man får jobba i etapper helt enkelt! ;)




PS. Kenyabloggen har faktiskt fått en uppdatering....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback