Alice in Underland

Igår var det äntligen dags! Jag har sett fram emot Alice ända sedan jag såg första reklamen för det. En mycket bättre kombination kunde jag inte tänka mig, Tim Burton gör en så konstig story som den... Kan det bli bättre?

Jag och Hanna bänkade oss på våran nya favvorad i salongerna- 3- med våra brillor och var lite lagom förväntansfulla. För även om jag längtat länge så hade jag inte skyhöga förväntningar. Jag visste att det skulle vara en sjukt snygg film med riktigt passande karaktärer, storyn brydde jag mig inte så mycket om faktiskt.. :) Och det var rätt inställning visade det sig. För filmen var sjukt snygg och karaktärerna var helt perfekta. Rolig var den också men väntar ni er någon spänning så lär ni bli besvikna. ;)

En rolig grej är att Wonderland egentligen heter Underland, så jag undrar hur det blir i den svenska versionen (VARFÖR har de dubbat den???????) för det heter ju redan Underlandet?

Efter bion blev det fika och efter det åkte jag till Viktor som hade fyllt 25, fast jag var ju inte bjuden på festen så jag fick helt enkelt crasha! ;) Om man nu kan crasha när man inte är bjuden men fullt välkommen? Nåja, kul att hänga med lite polers en stund innan jag tog med mig Louise o Fidde in till stan igen där vi inte orkade stå i kö till Rockbaren utan tvingade ut vännerna för en kram innan vi istället åkte hem!

Bra lördag måste jag säga ändå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback