gammal goding

Jag gör verkligen allt för att slippa exjobba idag, vilket är lite dumt eftersom tiden faktiskt tickar på och jag inte ens har någon bra plan för hur jag ska få ihop mitt arbete.. Vet bara vad jag vill att slutprodukten ska vara... Igår blev jag aspepp av anledningar jag får ta i ett eget inlägg, men nu är det bara "näääää jag oooooooorkar inteeeee"...

Så satt jag med min gamla vanliga spotifyplaylist och kände att jag ville ha något nytt på den. Och kom på att lite peppmusik vore bra. Så den här fick bli avdammad- åh så bra den är!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe då slår vi till! Du jag och Nina blir det då!:D

Perfekt, tre snygga brudar som styr placet hehe.

Postat av: Matilda

När som,vädret här SUGER ju!

2010-03-31 @ 18:35:07
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback