nya rekord

I söndags la jag upp några bilder på min kenyablogg, bara några stycken sådär och inte ens de bästa bilderna utan ja... Bara 8 bilder som visar delar av allt fantastiskt vi fick vara med om. Och jag är ju ingen som har sådär dödsmånga läsare, speciellt inte här, men inte där heller.. Topparna låg väl på 67 unika på en dag, och det var första inlägget från Kenya tror jag... Men i söndags så slog jag mitt rekord, 133 unika! Woohoo!

Inte för att det spelar någon som helst roll, det var ju inte direkt ett mål för mig, att få många besökare dit. Utan  det var ju bara ett alternativ till resdagboken som aldrig fungerar som det ska. Men nu undrar jag verkligen vilka de 133 besökarna var? Det är ju som att halva min bekantskapskrets har gått in o kikat (på fejjan har jag 268 vänner så... nästan precis hälften ;) ).

Sen undrar jag vilka som läser här också, för förutom en handfull har jag ju ingen aning!
Kan man inte få tvinga alla som läser att skriva en kommentar så man vet? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback