rätt, helt rätt!

En av de allra bästa sakerna med resan till Kenya var insikten jag kom till när jag var där. Jag behöver aldrig mer fundera över om jag gjorde rätt i somras när jag bestämde mig för att inte hoppa på veterinärprogrammet utan gå klart min utbildning i Skara. Jag kanske någon gång bestämmer mig för att bli veterinär ändå, kanske redan till nästa höst. Men just nu- nej. Åh vilken skön känsla! :D


Annars är man tillbakaslängd ner i allvarsträsket igen. Hemtentan vi fått från Jens var som vanligt några resor värre än man förväntat sig. Superintressanta frågor dock men lite för tungt för att verkligen orka hänge sig åt just nu. 4 frågor om problematik inom bevarandebiologin nere i Kenya- precis sånt som vi har stött på eller funderat över när vi var där. Det är egentligen riktigt roligt att sitta och läsa om det, skriva och fundera. Ämnet är alldeles för intressant! :D

Har även fått in min arbetsplan till exjobbet och fått iväg några fler mail som förhoppningsvis leder till att jag får tag i några husbandry guidelines på något av djuren jag tänker skriva om... Men vi får väl se, försöker fundera över hur jag kan göra om jag inte får tag i några... Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback