100% kvällsmänniska

Jo jag inser mer och mer att jag faktiskt är en kvällsmänniska. Detta trots att jag lyckades gå upp halv 8 imorse och få en dryg timmes plugg gjort där på morgonen! :O :O :O

Dagen började faktiskt riktigt bra, jag sov bättre än vanligt och vaknade sedan av ett sms, det fina i kråksången var dock att det var PRECIS i rätt sovfas för väckning! Så jag gick upp o gick på toa eftersom jag höll på att kissa på mig, men tänkte att jag nog ville snooza lite ändå, men när jag la mig igen kände jag bara att nä, jag är ju pigg! :O HUR gick det till? Kanske ska be
Matilda om smsväckning lite oftare? ;)

Sen bar det av till Skövde med Eva i klassen för lite shopping, hon behövde klänning till balen och jag behöver ju eventuellt en klänning till balen... :P Evas shoppingdag var mycket lyckad! Hon hittade allt möjligt fint och var såklart på strålande humör! :) Det var jätteskoj att vara med fast själv lyckades jag inte lika bra.. :( Köpte en korsettgördelgrej för att se om det kan lösa problemet med den lite för lilla klänningen jag har som jag VILL använda! Sen provade jag en klänning på HM som var söt men lite sådär "jaha", men så kostade den bara 70 pix så den fick följa med hem ändå. :P

Sen fortsatte jag dagen med att få sjukt ont i huvudet och må lite lagom illa och ha väldigt ont i min rygg. Botade det genom en rask promenad med jogginginslag på favvorundan. Såg även till att hitta en stig som gick från den till Narnia, så nu kan jag kombinera Narnia med favvorundan och behöver inte gå genom industriområdet- SCORE!!!!!!! Jag firade mitt duktiga motionerande med att cykla till munken o köpa B&J.... :o

Nu sitter jag här, klockan är mitt i natten och jag skriver in allt som jag har men inte är inskrivet än i exjobbet. Och känner mig nästan lite motiverad. Att sitta uppe hela natten känns inte som något större problem, jag älskar ju natten! Kanske ska sluta envisas med att gå upp tidigt på morgonen och sen inte få något gjort istället för att faktiskt jobba när jag jobbar som bäst? Får se hur jag gör efter imorgon tror jag... :P

Imorgon verkar för övrigt bli en bra dag. Sofie frågade om jag ville med ut o rida i skogen. Weee! Hoppas på bra väder bara och att den lilla travaren orkar med mig... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback