hälsosamt plugg?

Huga... Satt uppe till 4 inatt och skrev på min diskussion... Behövde ju få ihop tillräckligt för att inte skämmas när jag skulle skicka in det till min handledare igen idag. Egentligen skulle det varit färdigt nu, men de planerna fick jag ge upp!

Jag har dock en viss liten panik över att jag kanske gjort helfel med diskussionen, och har inte ens en aning om ifall jag uppfyller alla betygskriterier för att få min 5a på det hela. Yikes!

Är sjukt trött, höll mig vaken med red bull och fick sedan knappt 4½ timmes sömn. Ska duscha och packa ihop mig nu så att jag kan köra hem till Skara igen och fortsätta med det hela. Gud så skoj... :S Det är dessutom Skaravecka för en hel hög med veterinärer och agronomer, så det är fullt ös i veckan med fest tis-tors. Hur ska det här sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback