Surt, men inte oväntat

Eftersom man inte är tillräckligt stressad såhär på torsdagen före söndagen då exjobbet ska skickas till opponent så tänkte kroppen min att det var dags att ta med lite sjukdom i ekvationen! Än är jag inte så stressad över det, för det gör bara lite ont i halsen, men om det blir värre och jag blir sjuk på allvar så kan det vara liiiiite svårt att få ordning på allt till söndag.. :S Får väl prata med opponenten, handledaren och examinatorn i så fall så löser det sig nog, men ändå!

Hade ruskigt roligt igårkväll! Började inte så bra med att min festdejt bangade sisådär 21:34.... :D Men det är ju chillarns när en hel hög med klasskompisar skulle dit, mötte helt enkelt upp några andra där! Och sen hade vi fått info om gratis inträde, men så vart det ju inte alls. :P Nåja! Man har ju så bra vänner så allt var bara skoj och vi drack, dansade och hade så roligt så roligt! Blev bjuden på både tequila och drink, så jag var väldans nöjd på det stora hela. Kanske lite missnöjd med vissa andra saker, men det var inget jag inte visste om så jag försökte/försöker låta bli att låta det störa mig alltför mycket!

Nu är det nog dags att sätta fart med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback