"Bensinmacken" aka The movie set

Jag lyckades idag filma "bensinmacken" när jag körde förbi den på väg till och från stallet. Blev ju inga fantastiska filmer direkt, eftersom jag var tvungen att främst fokusera på bilkörningen... ;)

Men här kommer en liten skymt av hur det ser ut, tyvärr är det widescreen på filmen, så om jag bäddar in blir det fult, så ni får bara länken:
http://www.youtube.com/watch?v=aPrfhhNuI-s

Sen läste jag skyltarna ordentligt idag, "vägarbetet" börjar på måndag kl 07 och pågår fram till midnatt den 15e. Så det blir några dagars filminspelning det! Ska bli spännande att se om man får se något av det hela osv. De har infört parkeringsförbud en bra bit längs med vägen också, men det står ingenstans om att de ska stänga av, så det antar jag att de inte gör. Kanske väldigt tillfälligt i så fall.. Ska se om jag lyckas ta fler/bättre bilder/filmer på det hela. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback