Ditt liv genom musiken

Det här lilla listan har varit med förr, i bloggar och på andra håll. Idag drogs den upp på buke igen, och jag tycker det är roligt med sånthär, för det kan bli nästan hur roligt som helst! :D (Kommer jag nånsin växa ifrån detta? Jag hoppas inte...)

Gör såhär:
Ta all din musik, sätt på shuffel och voila- låttitlarna svarar på frågorna!

Will it be ok? In Your Room - Depeche Mode
How are you feeling today? Post Blue - Placebo (tycker det började lite deppigt... :P)
How do your friends see you? Harder Better Faster Stronger - Daft Punk (tummen upp! ;) )
Will you get married? Lost Boys - The 69 Eyes (hur ska jag tolka den här egentligen? som ett nej?)
What is your best friend’s theme song? Running up that Hill - Placebo (inte världens roligaste theme song kanske :( )
What is the story of your life? I Hunt Alone - Mustasch (*moahahaha*)
What was high school like? Tick Tick Boom - The Hives (nog för att jag ville vara en rebell, men SÅ illa var det väl inte?)
How can you get ahead in life? LoveGame - Lady Gaga (haha, jag som hatar spel!!! ;) )
What is the best thing about your friends? Time and Again - Corroded
What is tonight going to be like? Hypnotize - Audioslave (ja, jag är ju rätt så segis ikväll)
What is in store for the reminder of this weekend? Let Your Body Decide - The Ark (OH YEAH!!!)
What song describes you? Relax- Take it Easy - Mika (var det nån som sa slacker?)
To describe your grandparents? Kings and Queens - 30 Seconds to Mars (hyfsat klockren tycker jag själv! ;) )
How is your life going? Your Guardian Angel - Red Jumpsuit Apparatus (eh?)
What song will they play at your funeral? Smack My Bitch Up - Prodigy (hahaha, jag tvivlar STARKT på att den kommer spelas på min begravning ;) )
How does the world see you? Try Sleeping with a Broken Heart - Alicia Keys (vill världen att jag ska prova det, eller tror de att det är det jag gör? eller va?)
Will you have a happy life? Black City - Mustasch (all min musik finns inte på den här datorn, men har en rejäl spellista som användes. Den här låten la jag till precis innan jag körde. Hahaha.. Tolkning?)
What do your friends really think of you? I Need You - Tommy Lee (awwww)
Do people secretly lust after you? Karma - Darin (pinsammaste låten helt klart... har inte orkat ta väck den... men inte så logiskt svar?)
How can I make myself happy? Lithium - Nirvana (KLOCKRENAST!!!! :D :D :D Får gå till läkarn och be om ny diagnos helt enkelt så jag kan få litium utskrivet ;) )
What should you do with your life? One Last Breath - Creed (känns väääldigt allvarligt......)
Will you ever have children? Life On Mars? - David Bowie (hahaha)


Jaaa.. Jag hade roligt iaf! :D
Vissa klockrena, andra inte det minsta roliga egentligen... Det gäller dock att ha rätta lagom trötta humorn tror jag. ;)


Kommer nog INTE spelas på min begravning nej.... ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehehe.. Ja vissa blev ju riktigt bra och/eller roliga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback