Kändisarna vs. Lakers

Pappa ville iväg o sen Lakersmatch så det är klart man följer med när han erbjuder såna utflykter! Helt OK platser även denna gången, i ena hörnet på motsatt sida från där lagen sitter. Rätt bra kändisspaningsplats med andra ord. ;)

Matchen var mot ett lag de ofta har problem med, dock var det inga problem idag och de hade hela tiden en trygg ledning och vann utan problem och med "andralaget" på plan hela sista delen av sista perioden. Vilket jag tackade för så att jag faktiskt fick se min blivande make spela, och efter en foul och ett missat skott så fick han ordning på torpet och slängde i rätt många bollar. Gött mos. Han är så söt. :)

Eftersom matchen inte var så spännande så fick man ju extra tid till att spana kändisar. :) Det är ju alltid kändistätt på deras hemmamatcher så det är halva aneldningen till att man tar med sig kikaren. Vi satt så att vi inte kunde se exakt den stolen som Jack Nicholson brukar ha, och två brevid honom, men som tur var så var han inte där, så jag slapp vara sur över att inte kunna spionera på honom. Dock är det lite tråkigt att jag nu prickat in två Lakersmatcher utan honom. Jag vill ju se honom in action! Och Snoop vill jag också se. :)

I övrigt var det gott om kändisar. I vintras lärde jag mig vart Andy Garcia brukar sitta, så honom såg jag när han gick till och från sin plats (i övrigt var det svårt att se pga vinkeln). Men den första jag hittade var nog Michael Clarke Duncan, ni vet han den superstora killen i Den Gröna Milen, och vad han nu varit med i mer.

Kändis nr två var Justin Timberlake, som satt på Lakerspelarnas bänkrad, så han småpratade allt med Kobe Bryant mellan 3e o 4e! Men det var lite roligt att sitta o spana på honom. Haha. Ja, jag är töntig när det kommer till kändisar. :)

Sen såg man såklart en hel hög som man känner igen men inte kan placera, några av dom är säkert inte kändisar, men andra är jag bombsäker på. En tjej var ruskigt lik Hillary Duff, men jag kan inte säga om det faktiskt var hon, troligtvis inte. Dyan Cannon satt på bortre kortsidan längst fram också, fast jag kunde inte komma på vad hon hette just då. :D Blev lite impad över mig själv när jag kände igen Jaleel White, mest känd som Steve Urkel, för det var ett tag sen jag såg det programmet och killen är några år äldre nu. ;)

På främsta raden på våran sida plan satt det en hel del folk som är kändisar fast ändå inte, musikproducenter och sånt som vanligt folk kanske inte känner till så noga. Något som skvallrar om deras kändisskap är dock när Justin Timberlake går dit för en pratstund i pausen. ;) Men den raden var lite svår att se från där vi satt såklart... 

Att fota på håll med en iphone leder inte till världens bästa bilder direkt, men jag gjorde det ändå! Justin är killen med ryggen mot, svart skinnjacka och gubbkeps. Killen i rött är Polow da don, musiksnubbe (producerar, skriver, gör eget... skrivit några av Christina Agulieras senaste), och killen med den ljusa kepsen till höger om dem är Jimmy Iovine, också musiksnubbe.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ja det gjorde jag!! Är du aldrig i Skara mer förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback