Har jag berättat... (snodd från showjumper)

Matilda (http://showjumper.blogg.se) la upp den här roliga listan, så det tänker jag följa såhär när natten börjar krypa på och jag inte är det minsta trött än!

Har jag berättat....

att jag vill - hoppa hinder! med en häst såklart. Sjukt hoppsugen just nu...
att jag har - övertalat en park ranger att inte ta parkeringsbetalt av mig idag nere vid stranden
att jag lyssnar mycket på - min konstiga spellista på Spotify, som innehåller allt från Darin, till Mötley, till Britney, till NiN...
att jag funderar på - om folk är riktigt kloka som tror att de har kunskapen att träna om och "träna rätt" Totilas och lyckas bättre med honom än Edward Gal gjort.
att jag pratar – världens bästa svengelska när jag är på det humöret!
att jag inte gillar – mänskligheten
att min första riktiga kyss – inte var min sämsta kyss
att jag avskyr när folk snackar - goja när de är folk/organisationer/dylikt som andra litar på ska ha stor kunskap i ämnet, tex när Sea World sprider rena lögner om späckhuggare
att kärlek är – helt hopplöst eftersom det alltid slutar med att minst en part blir lämnad ensam (dvs även om man håller ihop hela livet kommer den ena sedan dö).
att jag gillar – att klä upp mig, sminka mig ordentligt, fixa naglarna osv men att jag sällan orkar hålla efter allt...
att jag alltid kommer att – undra vad som hänt om jag gjort si istället för så, i en mängd situationer i mitt liv
att sist jag grät var – idag, i bilen
att min mobiltelefon är – min nya bästis som jag inte vill leva utan? ;)
att när jag vaknar på morgonen – känner jag nästan alltid "fan också" som första känsla
att innan jag går och lägger mig måste jag lösa soduko eller korsord för att rensa hjärnan, annars blir det ingen sömn
att idag har jag – varit ute o kört bland ruskigt fina gårdar och lyxvillor i närheten av stallet
att jag just nu tänker på - att jag inte borde vända fel dygnet såhär som jag gör, världen är inte anpassad till nattmänniskor...
att i kväll ska jag – fixa med bilder inför min Kenyaresapresentation på onsdag... Fast kvällen är slut o jag kom aldrig särskilt långt...
att i morgon kommer jag – hålla tummarna för att min ridning inte regnar bort
att jag hoppas – på att få lite klarhet i vad jag vill att nästa steg i mitt liv ska bli
att jag verkligen vill - bli swept off my feet


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så kul att läsa! :D Älskar också listor. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback