37 grader i skuggan

Huga... Snacka om varmt! Klockan är 14 och vi har 37 grader i skuggan på våran "altan" på baksidan. Härligt! Vet inte om jag ska orka mig ner till stranden, några vänner som bor ditåt har 31 grader inomhus... Febern känns inte så febrig idag dock. Och det är tråååkigt att ligga inne, så jag vet inte hur jag gör...


Tog mig en rejäl dos NyQuil innan jag gick o la mig igår, eller rejäl o rejäl, mindre än vad som står att man ska ta faktiskt.. Men ändå. Somnade som en stock och stensov sen i lite drygt 8 timmar. Gött. Inte en enda gång vaknade jag! Inte en enda mongodröm! Det är UNDERBART med såna nätter när man är van vid motsatsen mer eller mindre.


Sen har jag för övrigt börjat twittra lite smått, eftersom man inte kan uppdatera bloggen med iphonen så får man ta till annat! lazertomte heter jag där med om någon är intresserad. Det är dock inte överdrivet intressant, iaf inte än, men lär väl inte bli heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback