H&M H&M H&M H&M H&M

Egentligen har jag inte så mycket spännande att skriva om. Men eftersom jag är dödstrött men inte vill sova riktigt än så måste man ju fördriva tiden med något, ellerhur? ;)

Igår var Marie ledig, så vi åkte till den stora fina mallen för lite shopping. Hon ville ha nya jeans att ha på jobbet idag- stora öppningsdagen av det nya H&M- Venturas första! :) Och eftersom vi ändå skulle dit så tyckte jag att en lunch på Ruby's måste vi slå till på, så det gjorde vi.

Mums, vegetarisk guacamoleburger, peanut butter cup milkshake & så pommes med ranch dip såklart.


Vi hittade fina mössor när vi var på Urban Outfitters, fanns även i fler varianter!



På Disney Store hittade vi the Mad Hatter <3


Vad tror ni- nya facebookbilden eller? ;)



Nåväl... Marie fick köpt sina jeans och jag fick köpt mig ett coolt läppglans från smashbox. Det är svart men ändrar färg så man får en härlig bärröd nyans. Skitfin tyckte jag själv! :)

Idag fick då Marie ta på sig sina nya jeans och bege sig till sin nya arbetsplats. Butiken skulle öppna 12 och de första 200 som kom dit skulle få en goodie bag. Jag orkade inte köa och är glad för det faktiskt. Vi kom dit halv 12 kanske och det var sjuuuuuukt mycket folk överallt och rätt rejäl kö! Personalen spexade och det var allmän feststämning. :) TV var där och hela köret såklart. :P Vi hörde att den som köat längst kom kl 1 inatt.. Huga!

Efter att ha sett själva öppnandet gick vi o käkade lite lunch och kikade i några andra affärer innan vi vågade oss på att knö oss in på H&M. Kläderna känner man ju igen men några fina saker hittar man alltid, vi orkade dock inte köpa något- köerna var låååånga till både provhytter och kassor! Så hem åkte vi och jag drog till stallet istället. :)

Ena gänget som köade....


Personal och köande väntar på att få klippa bandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback