Det är här jag trivs

Jag tänker flera gånger om dagen att åh det här behöver jag ta kort på och visa/skriva om i bloggen. Men nånstans på vägen försvinner det lite... ;)

Det är i alla fall gött som fan att vara här och hittills har vädret varit på sin allra bästa sida med lagoma 18-23 grader och finfin sol. Så underbart! Och idag kom jag iväg till stallet på en alldeles fantastiskt strålande dag, efter en del häng kunde jag inte hålla mig dock och frågade om jag kunde ta ut Dreamy på lite chillridning, vilket såklart var helt ok. Orkade inte ens byta om till ridbyxor eftersom det var westernsadeln som gällde.. Man kan väl lika gärna se ut som att man hör hemma på westernhästen eller? ;)

Red mest runt lite halvplanlöst och hade kul. Dreamy hade också lite kul men ville helst lattja runt som vi brukade göra. Finfina Dreamy. :)

Tvingade tränarens dotter att ta kort på oss när vi var klara. Bara för att få en fin solig bild att lägga upp på fejjan! :) Och jag måste säga att det är här jag trivs. På gården med en av mina bästa hästkompisar. Tänk det trodde vi aldrig hon o jag, att vi skulle bli vänner. :)


Kommentarer
Postat av: Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Åh så makalöst fantastiskt härligt det ser ut! Njuuuut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback