God Jul?

Det här med jetlag är ju inte världens bästa grej alltså... 4½ timme sömn har jag fått inatt, give or take några minuter... Inte helt optimalt på självaste julafton men får väl försöka mig på en tupplur sen kanske... Så sjukt svårt att vakna ordentligt från jetlagtupplurar bara.

Resan hit gick bra, lite trångt som vanligt på flyget, den här gången tack vare en granne som tyckte att det var ok att sitta med armarna utbrett så att han inkräktade på mitt space, men vafan... Har man ändå sin exitrow så man kan bre ut sig framåt går det an om det inte är FÖR illa.

Igår kom Marie hit o sen åkte vi iväg på julklappsshopping, blev en heldag där jag hann med både Menchies frozen yoghurt, äta lunch utomhus och en pumpkin spice latte. Livet är bra ibland! ;) Tror jag har ordning på alla klapparna, som dock inte är inslagna än men det ska nog inte vara några problem att hinna med det. Jag och pappsen ska bara först åka till IKEA i Burbank för att se om dom har senapssill.. Haha. Kan tyckas lite ovärt, men vafan. Pappa har ju sin provbil som måste köras så varför inte?

Hinner jag ska jag försöka åka till stallet en sväng idag också, beror lite på när Marie får sluta på jobbet. Ny häst kom igår, 3åring som faktiskt föddes på gården. Ägs numera av en kändis. Haha. Lite ballt är det ändå att vara i de här krokarna. Fast jag har inte lyckats hamna i California-mode än. Så är det varje gång jag kommer hit, känner att blä vad gör jag här när Sverige är så bra... Sen tar det ett par dagar o så vill jag aldrig åka hem o så kommer jag till Sverige och undrar vad fan jag gör där när Cali är så bra.

Nåja.. Snart dags att börja dagen som är självaste julafton! :)

Marie beställde lunchportionen av en sallad, som alltså är mindre än den vanliga middagsportionen... Någon som undrar varför folk är tjockisar här borta? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback