mitt kungarike för lite sömn

Att jag inte sover riktigt normalt är inget nytt. Jag har svårt för att somna, sover dåligt och drömmer så intensivt att även om jag sover så blir jag inte utvilad. Men nu känns det hela lite väl ironiskt. Fuskade med lite NyQuil igår eftersom jag verkligen behövde sova. Då vaknar jag istället strax före 6 av att Glenn dricker vatten sketahögt + att jag var kissnödig. Och kan sen inte somna om. 7 skulle jag gå upp, men när jag inte somnade förrän 00:30 kanske så hade jag behövt sova till då. En dryg timme gör rejält stor skillnad när det handlar om ca 6½ timmar eller knappt 5½ timmes sömn.


Not OK.

Kommentarer
Postat av: Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Usch, jag lider verkligen med dig. Jag tillhör dem som inte alls fungerar utan tillräckligt mycket sömn och har tack och lov lätt att somna och sova - nu är problemet att jag inte riktigt Hinner sova... Har snittat max 5,5 h/veckonatt nu i några veckor och jag ser snart ut som en sminkad Marilyn Manson om jag inte målar på en krigsmask typ. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback