Dag 07 – Det här gör mig glad

Det finns såklart mycket som gör mig glad. Att skriva om allt går inte och inte heller kunde jag välja en utav alla. Så istället kommer ett gäng bilder på olika saker som gör mig glad. :)

Disneyland gör mig väldigt väldigt glad, men så är det ju "The happiest place on earth" också.


Inte helt förvånande gör hästar mig glad, här har vi "Boris", han var ganska stor...


Att få se något så ståtligt som en vild gråval gör mig glad.


Musik gör mig glad, gärna live.


Temafester gör mig lite extra glad. :)


Nordens Ark och deras fantastiska arbete gör mig väldigt glad.


Mina små kottegrisar gör mig såklart jätteglad.


Våran jords otroliga skönhet gör mig glad, Grand Canyon är ett exempel.


Och sist men inte minst i det här inlägget, som på intet sätt tar upp ALLT som gör mig glad, kommer mina vänner. De underbara människorna jag har i mitt liv som verkligen kan konsten att göra mig glad. :)



Vad gör er glada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback