Dag 18 – Detta ser jag helst på TV

Jag är sån som vill ha TVn på om jag är hemma, som bakgrundsljud, samtidigt så ser jag inte mycket på TV. Nu när jag bor här ser jag nästan aldrig på TV, men det hindrar mig inte från att ha några favoriter. :)

Jag är en sucker för dåliga realityserier. The Hills ligger självklart allra allra högst på realitylistan och det är sååå tråkigt att det är slut. :(


The Big Bang Theory brukar jag kolla på nätet när jag har tråkigt. I love it! Diggar inte alls Blossom, sämre skådis kan man ju leta efter, dom andra är ju nördar på riktigt, hon är en barnkändis som blev "gammal" och inte fick några fler roller eftersom hon är en kass skådis och nu spelar en nördig och socialt missanpassad tjej. Men jag låter inte det hindra mig. ;) Sheldon och Leonard! <3


Viktigast av allt under veckan är dock Criminal Minds. Jag har älskat det sedan första avsnittet jag såg och det blev snabbt favvon nr 1. Spinoffen hade premiär här i onsdags, svårt att säga något om än, men eftersom en stor del av vanliga CM är deras karaktärer så kommer det nog fortsätta vara bäst. ;) Jag följer nästan hela casten på twitter, Thomas Gibson/ Hotch är nog roligast på hela min twitterlista, förutom Nikki Sixx. ;) Bästa avsnittet ever är nog det när 3 tjejer blir kidnappade och satta i ett rum och efter x antal timmar får en hammare. Blä...


Kommentarer
Postat av: Caspergry

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback