Dag 20 – Den här månaden

Februari skiljer sig inte mycket från någon annan månad egentligen... Lite mer plugg eftersom jag har deadlines i ena kursen, men annars är det ganska likt alla andra månader...

Det har shoppats lite, det har ätits ute lite, det har gåtts på bio, det har tränats och det har volontärats... Det har ridits alldeles för lite då en vecka blåste bort och en annan regnade bort, men imorn är det jag som gör upp en plan med tränaretamara så att vi får ordning på det här igen. En av höjdpunkterna var dagens all-starmatch i basket- team west vann och Kobe blev All-star MVP *high five på den*! Nu får vi bara hoppas att han spelar lika bra i Lakersmatcherna framöver så att de rycker upp sig inför andra halvan av säsongen...

Förutom mer ridning kommer månaden bjuda på mycket mer plugg och mycket mer träning. Det är ungefär det som står på mitt schema den här veckan, och så sheltern på tisdag såklart. Förhoppningsvis håller sig solen framme så att jag kan strandplugga mer, har insett det fina i den kråksången och fortsätter därför gärna med det. ;)
Bilder från vad februari bjudit på hittills. Lite häst har det såklart blivit..


Jag träffade skådisen Kathy Joosten och fick dumma mig med hennes Emmys... ;)


En av favvosarna från i tisdags... SÅ himla mysig, och vacker!


Slurp!


Pust! (eller ja, lite pust, hade tränat styrka innan så...)


Njutning!



Det som skiljer den här månaden från andra är att den inleddes (eller nåja, ett par dagar innan feb började) med en god väns bortgång. Jag tror att jag först nu har börjat ta in att han faktiskt är borta, innan har allt handlat om min andra mycket goda vän, som alltså miste sin älskade man. Månaden avslutas också i hans tecken, då hans begravning äger rum... Jag har haft världens beslutsångest över om jag skulle åka hem till begravningen, men jag tror att det får bli ett nej på den, för mycket pengar och för omständigt att få ihop det. Jag är så rädd för att alltid ångra att jag inte var med på hans begravning bara. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback