det ordnar sig. eller?

Håhåjaja vad dagarna går fort när man vill stoppa huvudet i sanden eller lägga sig under täcket och inte kika fram på ett par år... :S

Det känns som att jag kanske kommer hinna få ordning på mina masteransökningar, och som att det lutar åt Linköping. Vilket är så jäkla typiskt för boende och hästar finns i Stockholm. Vilket går att kombinera med Uppsala. Bajs på den grejjen liksom. Men men. När jag verkligen satt och funderade över det och försökte få till något hemma i gbg så insåg jag att nej, det är djur jag vill läsa. Och vill jag göra det så är mitt bästa val Linköping, som det ser ut nu och med de djurintressen jag har. Kognitionsvetenskapen är en helt annan femma och den har jag för tillfället tagit ut ur ekvationen för att först hitta rätt bland resten. Linköping ett år, sen en termin på andra håll för att få ihop några till kurser innan jag gör ett halvårs exjobb. Linköpingsmastern kör annars ett helt år exjobb, och det känner jag att jag inte riktigt "hinner med", finns ju för mycket jag vill läsa. ;) Det känns som en bra plan, även om jag fick total superångest över det hela en sväng ikväll.

Jag mailade två av "mina" lärare i Skara, som känner mig rätt så bra, som har bra koll och som jag tror kan ge värdefull input i mina framtidsval, de höll bägge med om att min plan låter som att den passar mig väldigt bra, och att det går alldeles jätteutmärkt att byta/hoppa av/hitta på något annat om det inte känns bra när man väl kört igång. Så ja. Jo.

Men GAH säger jag bara på det hela. Jävla LINKÖPING av alla ställen på denna lilla jord.


Annars har det fortsatts tränas en del den här veckan. Månadg och onsdag hittills, imorn blir det mer. Ska först iväg och rida dock, så dubbelt upp. Har haft fortsatta migränproblem vilket är skitstörigt och inte alls skoj. Och så den allmänna livsångesten uppepå migränen. Skitlajbans, ellerhur? :D

Nä det går inte att skriva mer, det blir för mycket snurr tillbaka till ångesten då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback