Den vita springaren

Jag undrar vad jag gjorde igår när jag postade mitt Fattaruinlägg för att förtjäna en hel drös med fler läsare och 10 kommentarer? Vart dök bloggen upp liksom? Haha.. Skoj i alla fall! :)

Igår kväll kom pissvädret hit, och det ska vara här ett tag nu. Idag har det regnat massor, översvämningar överallt och jag tycker så sjukt synd om alla bönder som fått sina skördar helt förstörda. :( Imorse och hela förmiddagen blåste det som fan också. Kändes på allvar som om att huset inte skulle hålla. :S

Så tur som bara den att vi faktiskt åkte och red igår. :)
Pappa tog några bilder, tyvärr har han blivit värdelös och tar knappt några bilder alls och dessutom använder han inte sportfunktionen så nästan alla bilder han tog var i väldigt trista moment. Typiskt! Men ändå kul att se bilderna. De trista momenten brukar även avslöja mina fladdrande skänklar, som dock inte såg lika illa ut i dessa bilder! Woohoo! :)

Jag har som vanligt inget att säga till om angående utrustningen, så om någon vill kommentera så behöver ni inte kommentera sadel, graman eller liknande. Jag rider med den utrustning jag blir åtsagd att rida med helt enkelt. :P

Här ser ni exteriören på ett ungefär i alla fall, hon är inte fullt så överbyggd som hon ser ut :)


Hon är söt när hon blundar


Det blev en hel del skrittjobb






Hehe.. Inte den snyggaste bilden men men..


Hade handen varit lite bättre hade jag varit himla nöjd med denna...


Fast sen tappade jag henne :D


Eucalyptusträd är bra gömställen...


Duktiga hästar blir klappade


Tur att jag inte drog mer i gramanen än tygeln förrän vi var färdiga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback