Träning, träning, träning...

Jag har verkligen ingen susning om hur jag ska lyckas få ihop all träning sen när jag kommer hem till Sverige igen. Dels så är det dyrt och dels så hur ska jag ha tid när jag har ett liv att sköta också??? :P

Såhär ser min träningsvecka ut den här veckan, en ganska normal träningsvecka för övrigt:

Måndag- styrkepass med min PT
Tisdag- Zumba
Onsdag- Kondis och lite styrka själv på gymmet
Torsdag- longering av lat häst (dvs runtjagning av hästen) + ridning och en kortare strandpromenad på ca 3 km
Fredag- styrka med PT och ridning
Lördag- ev ridning
Lördag eller söndag- kondis på gymmet


Det värsta är nästan att det har blivit KUL att träna. Att jag då och då faktiskt känner att ååhhhh kan jag inte bara få åka till gymmet nu.. HUGA! :O Hur blev det så?

Kommentarer
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

Här jinxas ingenting! Så heja på för sjutton! ;-)



Gud vad roligt med så mkt träning - det är ju faktiskt svinkul! Jag har abstinens nu när jag varit sjuk en vecka och då är jag ändå lååååångt ifrån så flitig som du, svinbra jobbat ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback