God bål?

Hejhå vilken bra dag det är idag!

Redovisningarna av våra projekt är klara. Jag är klar med projektet i sig (en annan gruppmedlem ville kika på det och eventuellt lägga till en grej, men det får stå för henne. ;) ). Jag har en plan för hur jag ska tackla hemtentan och tror inte att jag kommer behöva stressa så mycket över den. Det kommer jag garanterat göra, men jag borde inte behöva det. ;) Jag har gjort inlämningen i sepekursen vi tvingas gå, och lämnat in den. Jag har bokat hotell till på lördag. Jag har bokat in tid för avresa från Linköping imorgon. Jag har ringt min teleoperatör för att höra lite om min datatrafik som håller på att ta slut o jag har lagt upp en vägbeskrivning åt folk till på lördag. Wow! Eller? Det känns effektivt! För utöver det har jag även hunnit med en gratis fair tradefika. ;)

Man märker dock att man är lite störd nu, för när vi satt med våran idiotuppgift så skrev jag att det var stor skillnad på de olika sökmotorerna vi använt (något vi skulle kommentera enligt uppgiften alltså). Och när jag skrivit det slogs jag av tanken "STOPP!!! Kan jag verkligen skriva det? Har vi testat för signifikans?"... Sen kom jag på att jag inte höll på med statistik eller någon undersökning utan helt enkelt beskrev mina egna uppfattningar. Jotack. Mindre statistik åt folket kanske? Eller en statistiker för varje biolog att ha i fickan?


Till rubriken!
Funderar på om jag ska ha någon bål att bjuda på på lördag. Men jag är kass på bål. Någon som har några goda tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback