Några fler

Åh, efter att ha lagt upp bilder från Kolmården på fejjan är jag så sugen på att fota massor o pyssla med bilder hela dagarna. Det hinns ju inte med alls dock. Och lite jobbigt är det dessutom att min exdator verkar ha fuckat upp min externa hårddisk... Tack o lov ligger det inget viktigt på den som jag inte redan hunnit stoppa in i min nya dator, men ändå! Ska köpa något billigt USB idag tänkte jag så jag kan prova att få över några fler bilder som jag inte hann få över... De finns på kameran också, men ja... :P

Har inte riktigt gjort det jag skulle idag, men en av två saker är väl helt ok va? Har städat, inte plockat undan så mycket, men dammtorkat och dammsugit. Och satt upp min fina Afrikatavla på väggen. Himla fin är den!

Nu ska jag dessutom snart iväg till Emelie i Nyköping. Åh. Det är SÅ gött att ha fått träffa henne så mycket nu. Löv it. Jag skriver dock för att lägga upp några fler pics från Kolis. :)

Maror


Gibbon


Surikater


Snöleopard


Amurtiger


Saba har morgonmöte med sin personal


Bua och Saonoi kivas


Bua


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, jag vill ha en gibbon!



Sv: Tack snälla! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback