Hemhem!

Bestämde mig lite halvspontant tidigare i veckan att åka hem den här helgen eftersom jag nog inte är riktigt redo för att bli Linköpingare på riktigt än. Trots att jag faktiskt igår vid ett tillfälle kallade det för hemma... :O Nästa helg blir det också Göteborg men sen får jag väl börja acceptera läget tror jag.

Så efter gårdagens totala förvirring på förmiddagen med biologer som är som biologer är mest (dvs totalförvirrade) och korta seminarie på eftermiddagen kunde jag och Frida tuta hemåt och sen vidare in till våran kära stad. Blev lite chilleri hemma hos L&F med en liten bebis som inte alls ville sova fastän hon var såååååå trött... Lilla liten då! :P Sen skulle jag faktiskt åka hem rätt tidigt men så hann klockan bli 22 innan jag kom iväg.. O precis när jag skulle sätta mig i bilen ringer J och är alldeles i närheten o askalas så jag gick för att säga hej o få en kram. Hejet och kramen blev ytterligare en timmes chilleri fast inne på och utanför en av krogarna där.

Jag vet inte om det är ironiskt eller vad man ska kalla det, att han nu skaffat sig frisyren som jag ganska envist försökte få honom att klippa till för sisådär 14 år sen. Det var i alla fall en fin frisyr och en trevlig timme och jag kunde köra hemåt rätt så nöjd ändå!

Nu ska jag hoppa i duschen för att senare åka ner till vänner i södra Halland på en förhoppningsvis finfin kräftskiva. Det blir en nykter en för mig eftersom jag har min sista pencillindag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback