Ett par timmar på vägen senare

Tillbaka i Alingsås. Jag saknar visserligen min soffa i Linköping, jag gillar den soffan. Men annars är jag hemskt nöjd med att inte vara där, utan här. Får se vad jag hittar på imorgon, på fredag ska jag fika med en fin kompis och i helgen ska vi till Nordens Ark. Måste ta reda på vilken dag bara, så att jag kanske kan få rida också. Finfint!

Fast det här "får se vad jag hittar på imorgon" är väl egentligen inte så mycket att se. För jag vet vad jag måste göra. :P Fick svar från min exjobbshandledare idag, så nu ska jag fixa det sista på projektplanen och skicka det till examinatorn igen och hoppas att han slutar vara så bajsnödig med detaljer som han inte kräver ens från sina egna studenter. Som han inte har i år. Jaja. Det blir nog bra. :D Jag och min handledare är i alla fall helt och håller på samma sida verkar det som. Så himla gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback