Utmaningar?

Vad tråkigt det är att skriva här när man inte har roliga djurupplevelser att skriva om. ;) Vi är klara på Kolmården och läser nu nästa kurs som är bevarandebiologi. Intressant, peppande och fruktansvärt nedslående, allt på en gång. Får hoppas att det blir bra till slut det också! Paniken börjar dock komma över att vi snart är halvvägs genom den kursen, och när den är klar börjar sista kursen innan exjobbet. Ehh... Hur gick det till?

Hade en sjukt rolig festkväll igår med ett par vänner. Vi gick all in på att vara fulla och bittra, och jag måste nog säga att vi gjorde det med bravur! ;) Jag skickade kanske ett fyllesms för mycket, men nånstans är jag ändå sjukt nöjd med att jag gjorde det. För även om det var i en dimma av öl och bitterhet så ja. Det kändes bra helt enkelt, vi kan lämna det där. Svaret imorse klockan 7 känns också helt ok faktiskt. ;) No regrets!

Det och lite andra saker som händer i mitt liv just nu har fått mig att fundera lite. Det är dags att ta tag i gamla spöken. Eller dags o dags. Men det skönt att göra ett försök. På twitter cirkulerar det en 30dagarsutmaning just nu, att man ska komma på något som är en utmaning för en själv och så ska man hålla det i 30 dagar. Det kan vara allt från att göra en god gärning om dagen till att gå o träna på gymmet minst 3 dagar i veckan. Jag blir lite sugen, men vet inte vad jag skulle välja som utmaning. Behöver lite pepputmaningar, men även lite träningsutmaning. Hmm.. Funderar på den till imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback