Välja sina strider...

Vilket fantastiskt värdelöst sätt att avsluta en skitfin dag och inleda det som skulle vara årets höjdpunkt. Jag hade tänkt skriva om mina två lyckade ridpass igår och idag, med en rolig kändisknorr på det hela. Men istället är jag så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt samtidigt som jag är så uppgivet less att jag inte orkar vara arg.

Man ska välja sina strider sägs det.
Jag har valt denna. Men jag lägger det åt sidan i ca 24 timmar för jag orkar inte med att de andra som råkar ut för idiotin ska behöva lida för det just imorgon. Men efter imorgon tänker jag faktiskt inte ge mig. Jag orkar inte ge mig en gång till för hur barnslig sandlådenivå det än är på det så tänker jag inte ta skiten mer.

Mitt mått är mer än rågat nu.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra vecka! Har du nåt kul planerat i helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback