För hon har blommor i sitt hår...

Ibland är det finfint att ha med djur att göra... En förmiddag när jag kom till Lilla Zoo för att obsa så låg alpackorna i ett av vindskydden, och en av flickorna hade underbart fina blommor i hela pälsen. :)

En av buskarna som växer där inne har blommat med så himla fina blommor! Ingen vet vad det är för buske, men många frågar och ännu fler fotar de fina rosa och vita blommorna. Alpackan hade tydligen vart inne och gått bland de buskarna och de överblommade blommorna trillat ner och satt sig i hennes päls. Kanske hade hon sett personal med blommor i håret på midsommarafton och ville vara lika fin hon. :)

Syns inte jättebra kanske, men ja... Bättre kort än så här kunde jag inte få med ifånen eftersom jag inte kunde gå närmare... 


Kommentarer
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares betraktelser

Men gud så gulligt! :-D

Sv: haha, jag förstår det. Du kanske kan vara gullig och komma och avlasta oss en liten kvart ibland när det blir för äckligt liksom? Vi uppoffrar oss ju trots allt för samhället här som offrar oss och tar hand om något så vidrigt. ;-)) *skrattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback