Klockan går o går...

...men kommer aldrig till dörren sägs det. Men vad spelar det för roll om den kommer till dörren när den springer fort som fan o försvinner bort i tomma intet? :P

Är hyfsat skitslut hela tiden efter jag kommer hem från min lilla djurpark. Vilket är lite konstigt eftersom jag inte gör så mycket där, eller jo det gör jag ju, men inget fysiskt direkt. :P Det är i alla fall hemskt kul att hänga med djuren hela dagarna. Snacka om att man känner sig lyckligt lottad!

Igår när jag kom var det inga besökare som hunnit till där jag skulle börja för dagen, inne hos alla får, getter, alpackor o allt vad det är. Så jag strosade runt lite o hälsade på alla mina finisar. En av getterna kom fram och ville bli kliad så det var ju bara o göra. ;) Hennes killing bestämde sig för att passa på att käka upp min kofta under tiden, vilket också kändes helt ok faktiskt. ;) Killingarna är 2½ vecka gamla och så fruktansvärt gudomligt söta att man dör lite varje gång man ser dem. :P

En stund senare satt jag på en stock och så kom 3 små killingar och hoppade upp på stocken för att busa till det lite. Haha. Såååååå söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback