En lägenhet i stan tack!

I lördags hade en kompis och två av hennes vänner en gemensam 30årsfest. Mina finisar L&F lejde bort sin dotter hela helgen till dotterns farföräldrar så de bjöd in till B&B hos dem för mig. ;) Åkte dit för en liten fördrink och de hade gått all in och bäddat fint åt mig o allt! :D

En till kompis slöt upp o drack fördrink med oss, som var sjukt god med rom och passionsfrukt! Slurp! Innan vi gick upp mot Majorna och festen. Festen var hemskt trevlig, dock var jag lite sömnig efter för lite sömn, och råkade dessutom äta för mycket mat o dricka lite för mycket kaffe.. Och kanske en minicupcake för mycket... :o Så när ett relativt stort gäng från festen skulle gå vidare till Pustervik så hakade jag på, men var inte så pepp... Men när man både slipper kö och slipper betala 200:- i inträde så tackar man inte nej utan går snällt med och kikar in de renoverade lokalerna. Tyckte lite synd om några i den relativt långa kön som gav oss lite uppgivna blickar när nästan 20 pers fick gå före haha, men men, så är det ibland när man känner rätt folk. ;)

Nostalgi på hög nivå från DJn så några låtar skrålade jag med i innan jag tog Ls nycklar och traskade hem till dem. Låtsades att jag faktiskt bodde där mitt i stan och åh vad jag önskar att jag faktiskt gjorde det också. Tänk så fint att ha så nära till allt! Känns dock hyfsat jätteavlägset att jag någonsin skulle kunna fixa mig en lägenhet där inne, men men.

Jag hade makten ett tag där på festen... ;)
Mitt värdpar stövlade in ett par timmar efter mig men då låg jag såg gott i sängen att jag inte gick upp o sa hej. Haha. Väntade till morgonen istället då jag hör att frukosten förbereds ute i köket. Sån jäkla lyx så det finns inte!!! :D


Sen chillade vi med filmer o sånt, och massa onyttigheter... Ok lite extremt kanske men vafan... ;)



Helt ok B&B måste jag säga! Rekommenderas varmt! Fast helst tar jag en egen lägenhet där... Man borde kanske valt ett yrke som faktiskt genererar pengar (och där det faktiskt finns jobb :P ) så man kunde köpt sig en lägenhet inne i stan... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback