Huuuuuuuu....

Mina planer på att åka hem relativt tidigt idag gick i stöpet. En stund efter att jag kommit hem igår började jag får rejäla kramper i magen. Men varför inte avsluta en finfin vecka med lite matförgiftning?

Börjar må bättre, hade lite lite lite pulver kvar till risgröt (bebisgröt) så det åt jag med lite äppelmos en stund sen med gott resultat. Eller ja. Bättre mådde jag inte av det, men inte sämre heller så det får väl räknas som gott resultat. Börjar nääästan känna några små embryon till småhunger igen nu. Skönt. Mamma skulle iväg o handla så hon fick köpa lite proviva och mer gröt. :P Lär väl bli min mat för dagen helt enkelt.

Så surt att inte orka göra annat än ligga inne på sängen när vädret är så jävla gött. Sitta nere vid sjön hade ju inte vart fel en dag som denna. Och så nya yogamattan som skulle invigas och joggpasset som skulle joggas. Nåja. Angående utebliven träning så får jag trösta mig med att kaloriintaget inte är dödshögt idag... :P

Kommentarer
Postat av: Sara - En talanglös dressyrryttares betraktelser

Åh fy! Stackare, jag lider med dig. Krya på dig nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback