Besviken ut i fingerspetsarna

Jag varierar dagen idag med att vara förbannad och bara ha en stor klump i magen. Jag personligen har inte råkat ut för något, men några som står mig när har det. Av en person jag känner och trots att jag inte känt personen länge hade jag ett stort förtroende för henne. Ett förtroende som inte bara jämnats med marken utan kraschat så hårt att en krater bildats. För att vara lite dramatisk.
 
Jag vet inte alls hur jag ska förhålla mig till det hela. Dubbelmoralen. Fulheten. Jag är ganska chockad över det hela faktiskt. Jag trodde att personen visste bättre. Det här är sådant som folk jag ser ner på gör. Lite avskum sådär, men som man ändå tänkt att nåja, de vet inte bättre. Den här personen borde veta bättre.
 
Men så går det när man har lite för höga tankar om folk tydligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback