WWF Djungelfadder

Nu gjorde jag minsann slag i saken och blev fadder hos WWF. Jag har tänkt länge att jag vill bli månadsfadder hos dem men inte riktigt fått tummen ur. Men igår satte jag mig och kikade igenom alla 8 varianter de erbjuder och försökte bestämma mig för vilken fadder jag skulle bli...

Bestämde mig nu och gjorde slag i saken, så snart kommer papprena om autogiro hem och blir Djungelfadder! 100:- i månaden som går till ack så behövande projekt. Jag valde tillslut just djungelfadder eftersom Afrika ligger mig så väldigt nära och varmt om hjärtat.

Om ni känner att ni kan undvara 100:- i månaden och vill göra något gott så tycker jag absolut att ni ska göra det!

http://www.wwf.se/insamlingsportal/fadderskap/1346667-fadder-samlingssida
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback