inget byte än!

Det är mycket lån av saker nu måste jag säga! :P

I söndags när jag och Frida kommit hem till Skara och skulle lägga över lite grejjer från Heddas bil till min bil så var batteriet i min så jäkla stendött att bilen inte gick att låsa upp med fjärren och eftersom klockan var mitt i natten så vågade jag inte riktigt chansa på att även larmet var stendött och öppna med nyckeln... Nåväl... Fick ställt bilen hos Hedda och stoppat nycklarna i hennes brevinkast och gick sedan hem till Frida och lånade hennes cykel så att jag skulle slippa gå hem i mörkret. Spännande med en cykel som hade fungerande bromsar! ;) Sen i måndags så lånade jag Evas bil så att jag kunde åka till Skövde och biltema för batteriköp. Men nu hoppas jag att jag ska slippa låna fler saker! Har iofs kvar Fridas cykel, och tar hellre den än min cykel eftersom jag inte har varken bromsar eller luft i bakdäcket, men ändå. ;)

Var sviiiintrött i måndags så då orkade jag inte försöka byta batteriet. Johan hade dessutom lovat att hjälpa mig nån dag. Sen kunde han inte igår och jag funderade ett tag på att göra det men bestämde mig för att diska istället och sen vara med på mitt första powerstep pass som faktiskt var riktigt roligt men riktigt förvirrande! :P Så är det nu onsdag och jag borde kanske antingen ta tag i batteribytet själv, eller säga åt Johan att pallra sig hit... Men samtidigt vågar jag inte riktigt för tänk om det inte fungerar??? :O

Min bil hemma i Alingsås ska dock ha fått sig en ny fjäder och vara körbar igen! Alltid något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback