tomheten närmar sig

Jag tog sovmorgon idag eftersom kvällen blev sen igår. Kände att jag var värd en riktig sovmorgon istället för att ställa klockan tidigt och sen bara få ångest över att jag inte kommer iväg ordentligt. :P Fick relativt mycket gjort i skolan men som vanligt så räcker det inte riktigt. Känner att jag ligger efter massor i exjobbandet och imorn ska det jag skrivit hittills in och jag har lite panik över att det inte är mer jag lämnar in... Eller panik o panik, inte panik utan mer att jag skäms över det. :/

Var taggad som fan när jag cyklade från skolan och tänkte tom vara så sjukt redig och ge mig ut på en rejäl promenad och ev tom jogga lite... Men sen försvann såklart all energi. Jag gjorde det inte med en gång och så hann jag bli hungrig o bla bla bla.. Hopplöst är man ibland helt klart!

Fick mamma att ringa Sea World åt mig (lite dyrt att ringa från mobilen) och så fick jag äntligen lite svar på hur stora bassänger de har- woohoo! Tack mamsen för det! Och tack hon som svarade också- hon hade inte infon i huvudet så hon kollade upp det och mailade tillbaka inom 10 min, det trodde jag inte. :) För att peppa igång mig lite så tänkte jag bjuda mig själv på B&J så jag passade på att ta en rejäl omväg till affären och det var riiiiktigt skönt att gå i den friska luften! Ringde Åsa medans jag gick och bestämde att jag ska rida Fifi fre-sön då hon ska åka bort! Woohoo igen! :)

Sen vid ICA hittade jag två klasskamrater med sina hundar, så det blev en del tjöt. 2 andra från skolan kom gående också, och när jag var vid kassan när jag köpt min glass kom ytterligare 2. Jisses vad jag kommer sakna det ändå, att man nästan alltid hittar vänner nånstans i närheten! Det kommer vara så TOMT! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback