my celeb friends

hej o hå som det går!
jobbet är faktiskt kul. trots att det regnat lite nu.. men inget ösregn än så länge som tur är!

idag var teamledaren där.. stolpskott någon?
sen kom peterkontaktperson också, o han sa att jag var grym, haha! ;)

ska antagligen få ledigt på min födelsedag o dagen efter, så att jag kan pussas med min roger ordentligt!
hurra! :D

söker massa andra jobb också dock, på alla möjliga olika ställen.. inte för att jag egentligen vill ha ett annat jobb, men jag behöver verkligen jobba mer än jag gör nu.. så då får det bli så!

men iaf..
det är rätt kul att stå där jag står på jobbet.. massa kändisar får man ju träffa.. haha..
Filip Hammar (filip o fredrik ni vet) gick förbi häromdagen, pratandes i telefon om att dom skulle spela in på torsdag (dvs idag). sen så har jag flera dagar gett tidning till en utav dom som kom med i vaddomnuhette i popstars första omgång. o igår kom henrik hjelt (heter han väl? komikern) upp från tunnelbanan... fast han ville inte ha någon tidning.. den jäveln! ska aldrig skratta åt honom igen! grrr! ;)

nu måste jag åka o köpa frukost till imorn! :O


Kommentarer
Postat av: ponte

Delar du ut punkt?

ni har ju snygga jackor iaf! ;)

får du hästabstinens får du alltid pussa på prinsessan.

2006-10-12 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback