lite klart, resten kvar

min kropp bestämde sig ju för att det skulle vara lägligt att bli sjuk just nu. har inte vart sjuk på hela hösten o så kommer det dagarna innan jag ska resa bort o dessutom har en miljon saker att göra innan det. tack tack! :D
satt hela söndagen efter jag ridit på läktarn o frös, för att få igång förkylningen så att den kanske skulle vara över till imorn. verkar inte ha fungerat så bra. bihålorna är täpptare än täppta, men det känns inte som någon inflammation = fungerar inte med medicin utan bara o vänta ut. KUL! farbror sa dock att det i USA kan finnas käcka o roliga preparat som kan hjälpa det hela när jag väl är där. ska man bara klara flygresan utan att dom sprängs. :P

den här veckan har ju vart redovisningar o opponeringar av våra arbeten. både skoj o tråkigt. vissa har varit tråkiga att lyssna på, andra riktigt skoj. vi blev dock lite lätt förbannade igår när vi får våra opponenters PM... nästan enbart obefogad kritik och bullshit. som att vi måste hänvisa till våra bilagor- det hade vi gjort. att referenserna till artiklar var fel- dom var alldeles rätt, o lite andra såna käcka saker. vi blev lite lätt sura kan man säga.

men själva redovisningarna som vi alla gjorde idag hade gått bra. massa bra feedback o bra diskussioner o livet kändes bra! ;) efteråt satte vi oss o fixade det sista o kunde skicka iväg vårat alldeles färdiga arbete! SÅ JÄVLA SKÖNT!

så var det klart, och marsvinen. nu har jag bara resten kvar att fixa innan imorn. dvs hämta marie på tåget, köpa medicin till pappa, köpa ättiksgurka till pappa, städa o diska, tvätta, packa, fixa med all post, ladda ipoden, tvätta bilen och säkert några saker till. :S

men marie har lovat att vara mitt hembiträde sen efter hon kommit, så jag har egentligen ingen panik över det hela. det löser sig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback