running scared

Min plan var hela tiden att spela wii hela kvällen, det blev dock inte riktigt så. Kollade på Men in Black II och sen skulle det vara dags. Men så pratade jag med lite folk och under tiden så började en ny film på 3an och sen så blev jag liksom fast i den fastän den var apkass egentligen. Men man ville ju liksom veta vad som skulle hända. Fast det man först trodde var slutet var sjukt oväntat, och det som hände sen kändes lite... Thomas Janefilmigt fast tvärt om? Vilket gjorde filmen lite intressant. Och sen tänkte man att neeeeeeeeeeeeej snälla neeeeej. Men jo, så var det!!! Vilket gjorde filmen rätt kass helt plötsligt.

Running Scared från 2006
http://www.imdb.com/title/tt0404390/

En anledning till att jag fastnade kan ju vara ögongodiset, som jag egentligen inte alls varit svag för innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback