Mitt liv i lådor

Igår blev jag utflyttad ur min älskade lilla lägenhet i Skara. Överlåtelsen är fortfarande inte färdig men nya tjejen flyttar in imorn så jag kan inte tänka mig att de backar ur nu heller. Skönt!

Har fått ordning på rummet här i Alingsås med och har mest ett gäng lådor som ska få plats uppe på vinden på något sätt. Hur vet vi inte riktigt än dock. :D

Måste ta tag i allt som måste fixas- säga upp hemförsäkringen, ringa elen o kolla så att det är som jag tror att det är, skicka in så jag kan få mitt examensbevis o lämna in kvitton till Lena så jag kan få tillbaka lite pengar. Hur lätt som helst att göra egentligen, man ska bara komma ihåg och orka. Nu är det dock helg så nu behöver inget göras. Imorn ska jag rida och sen åka in till stan o grilla o dricka lite gott med vänner. Sen kan man börja fundera på alla måsten igen.

Verkar som att det blir USA runt den 15e september.
Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback