räcker det?

Det är faktiskt lite jobbigt när man inser vad som faktiskt kan ligga till grund till ens dåliga mående. Jag är iaf hyffsat säker på vad det är den här omgången. Om det alltid är så eller bara är någon slags bieffekt vet jag inte. Jobbigt att det inte är något som är enkelt att lösa, eller ja, det går liksom inte att göra så mycket åt det själv...

Mina underbart snälla föräldrar tyckte dock att något behövde göras så imorgon kommer pappa till Sverige på ett oväntat besök. Om mina misstankar stämmer så borde det hjälpa tillräckligt för att jag ska ta mig igenom vardagen fram till Kenya iaf. Så nu håller jag tummarna för att det faktiskt är så ändå. Men ändå inte...

En fungerande själ, ska det vara så mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Men är det inte positivt ändå om du börjar klura ut vad det är som kanske påverkar dig såpass? Det mesta går ju att göra något åt på sikt iaf och kan inte det kanske vara en lindring?



Jag vet inget om att ha klinisk ångest, men vanlig hederlig ångest över stress osv lindras ju oftast av att man ser en väg ut på något sätt, kan du kanske "lura" din jäkla krånglande själ?



STOR kram i alla fall, låter som du behöver det!

Postat av: lizan

Det är helt klart en fördel att veta vad det är som spökar, även om det kanske bara är en del av det!



Och tack för kramen, den behövdes absolut!

2010-02-05 @ 23:00:30
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback