America's got Talent

Lite nu o då har jag fastnat framför America's got talent som 4an visar på måndagkvällar. Jag förstår egentligen inte varför jag fastnar för det alls men ja.. :P

Det jag inte förstår är dock hur folk tänker. Priset är att man får en show i Las Vegas eller nåt i den stilen. Hur många av de tävlande skulle kunna hålla för det? Inte många. Och framförallt inte småbarnen! Små små barn som sjunger jättefint för att vara små små barn. Men hur i helvete tänker föräldrarna? Om de vinner går det ju käpprätt åt helvete. Det borde liksom finnas någon slags åldersgräns tycker jag allt. Iaf till förstapriset.

En av domarna påpekade samma sak nu iaf, men då buade alla. Såklart.

Suck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback