in need of change?

Usch, jag har inte ridit ordentligt på jag vet inte hur länge. Först var det balhelg, och då red jag bara på fredagen. Men Fia var riktigt riktigt fin!!! Sen funkade det inte att åka hem o rida på söndagkvällen så jag fick missa det. Sen hände lite skit så att jag inte längre kan rida Fia och hade således ingen häst att rida längre. Så jag fick skippa Torakursen som var, eftersom det kändes ovärt att betala så mycket pengar för att träna på en häst jag inte ridit (eller ridit typ 2 gånger, jämnt fördelat över 5 år). Detta innebar ju ännu en igenridning att försöka ta igen, vilket är helt omöjligt. Dessutom blir jag bara alltmer besviken på chefen. Jag har i princip blivit ifråntagen "min" häst, det skits fullständigt i att jag betalar och betalar utan att få rida. Och nu fick jag reda på något som jag uttryckligen sagt att jag vill hållas väldigt uppdaterad om och höra från dem om det hela, men från någon annan...

Jag är så fruktansvärt ridsugen, har ju inte ridit ordentligt på hela våren känns det som, och nu börjar jag tröttna på alla problem och att det verkar tas för givet att jag tänker pumpa in pengar i en verksamhet jag inte får ut något från längre. När slutade de ta hand om sina bästa kunder egentligen? Jag behöver en förändring men tyvärr kan jag inget göra just nu. Häst över sommaren är för sent och efter sommaren blir det ju ändå förhoppningsvis USA. Och om det skulle råka bli inget USA så får det helt enkelt bli egen häst, hur jag nu kan lösa det...

Och inget av dem löser mitt problem NU.
Jag måste rida NU! Jag kom så jävla långt och nu tappar jag allt allt allt!
Det är fruktansvärt frustrerande. Speciellt som jag inte orkar ta konfrontationen om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback