Jo men ja...

Det verkar som att många har haft 0 blogginspiration det sista. I många av bloggarna jag brukar läsa lyser nya inlägg med sin frånvaro. Kan det vara hösten som sätter trötthet i folk så att fokus ligger på annat?

För min del handlar det inte om höst. Hösten verkar vägra komma hit. Förutom de få regndagarna vi hade (typ 2) så har det varit riktigt rejält varmt igen. Lite sådär för varmt hela tiden. Nu på kvällen kom lite moln inrullandes från havet, så jag hoppas att det blir lite mildare väder imorn.. Enligt min telefons väderprognos ska det bli det under veckan också. Hoppas hoppas!

För att komma igång lite kopierade jag en lista som fanns hos nån tjej som blogg.se tipsade om. Jag gillar ju listor, så även om jag tror att jag gjort den här så gör jag den igen. :P


Klädsel
Vad har du på dig idag:
träningskläderna från yogapasset jag körde ett tag sen..
Vad använder du just nu för skor: oftast tofflor, hittar inte mina flipflops så det har fått bli dom!
Favoritfärg på kläder: vilken svår fråga, det beror ju liksom på... Så man får väl vara tråkig och säga svart...

Senaste person som
Sov i din säng:
Emelie! Fast inte med mig i den. :D
Du pratade med: Min bror.
Du delade en drink med: Delade en drink? Menas det vem man drack med sist? I så fall min bror + Marie. Eller nej! Hela familjen faktiskt, vi delade en pitcher margaritas häromdagen på mexrestaurangen.
Du gick på bio med: Hmm.. Emelie och Karin är jag hyfsat säker på. I rymden finns inga känslor eller vad den heter.
Du gick på stan med: Här går man ju inte riktigt på stan, men det blir väl mamma och/eller Marie? Kanske? vettefan..
Skällde på dig: Skällde o skällde, men min tränare tjatade lite skarpt när jag red sist. ;)

Senaste
Låt du hörde:
Best of you- Foo Fighters
Film du såg: Flickan som lekte med elden? Eller vad heter film nr 2 i millenieserien?
Mat du åt: Enkel wok på bambuskott, broccoli och nudlar. :P
Kram: Mamma o pappa imorse när jag släppte av dem på flygplatsen
Puss: Hästen Monet! :D :D :D
Fest: Fest o fest... Borde vart min "hejdåfest" hos Lou och Fidde innan jag åkte hit om man inte ska räkna häng bara.
Känslan: Mätthet. :D
Ilska: Ilska vet jag faktiskt inte alls.
Resa: Hit till USA en månad sen knappt.

Glädje: När jag såg ett riktigt bra avsnitt av How I Met Your Mother nyss. ;)
Dröm: Imorse efter jag kommit hem från flygplatskörningen sov jag en sväng till, drömde massa konstigt, men minns det såklart inte längre.
Boken du läste: Håller på med sista Harry Potter igen.
Personen du träffade: Marie, innan hon åkte till jobbet.
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Hmm.. Tränaren igår, hon var några min sen o ville att jag skulle börja fixa iordning hästen.
Gången du åt en 7-eleven korv: Vad är det för fråga då? Aldrig. Äter inte korv. "Västkustvegetarian" som man är.
Gången du var utomhus: Imorse, vid flygplatsen...
Gången du sov: imorse..
Saken du köpte: Eh öh.. Hmm.. Sak? Vet faktiskt inte. Ett garnnystan kanske?

Om dig

Namn: Lisa
Ålder: Fyller 29 om inte alltför många dagar.
Längd: 175
Vikt: Vet faktiskt inte, inte stått på en våg på länge.
Civilstatus: Solokvist
Smeknamn: Har inte så många.. typ lizan bara.
Syskon: Min 2 år äldre bror.
Sysselsättning: Arbetslös i väntan på att få svar nån jäkla gång från Santa Barbara Zoo.. Groomar iofs åt min tränare också men ja.
Bra egenskaper: Tålamod, lojal, nära till skratt kanske? Äh man behöver ju ha lite inspiration för sånthär. ;)
Dåliga egenskaper: Enveten, skjuter upp saker till sista stund, prestationsångest.
Hårfärg: brunt allt som oftast.
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 39-40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback