1½ vecka kvar

Min countdown började vid dag 33 tror jag, nu är det bara 11 dagar kvar vilket är så gött så det inte finns nästan! Fast ändå så längtar jag så mycket att jag nästan mår dåligt. Jag saknar precis allt som har med mitt andra hem att göra. Precis allt! Till och med trafiken! :O

Men nu är det bara 11 dagar kvar.
Jag ska hinna med en oppponering på en kort uppsats, bli opponerad på den korta uppsatsen, få mer info om olika masterprojekt som finns tillgängliga för oss, skriva en tenta, skriva klart vår uppsats efter opponeringen och sen redovisa uppsatsen. Det känns helt klart överkomligt. Jag har bestämt mig för att inte ha tentaångest, jag orkar inte ha tentaångest, det värsta som kan hända är att jag får skriva en omtenta, och värre saker har hänt här i världen.

Men 1½ vecka. 11 dagar.
I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback