Nytt?

Min dator lever än så länge. Gött. Har även hunnit prata med pappsen och komma fram till att det är lika bra att köpa en ny dator till mig nu, skulle ändå få en till jul och det känns onödigt att byta hårddisk på denna om den ändå ska bytas ut. Så nu har jag även hunnit få tips på vad jag ska ha för ny dator, fastnade lite för första bästa jag klickade på hos Siba och den verkar vara bra så det får nog bli den. Kanske. Ska åka imorgon och klämma o känna lite, fastnar jag fortfarande för den blir det köp om pengarna hunnit komma in. Tur man har bra föräldrar som ställer upp i tider som dessa! :P

Det är ju alltid lite delade meningar om vilket märke som är bäst osv men nu lutar det åt en HP i lite mellanpris sådär. En pavilion vilket min förra också var och den tokälskade jag. Tror det blir bra. Ska kika lite nu så jag inte känner att jag bara tar första bästa... Inte för att det spelar någon roll om jag kikar runt, för jag har ju inte den blekaste aning om något. :D

Projektjobben går sakta men säkert framåt. Jag har en liten jättestor uns av ångest inför nästa veckas hemtenta då den innehåller mer statistik än vad jag hade trott att den skulle göra, dock har jag inte kikat på datasetet så jag vet egentligen inte om det är något problem än. Funderar på att åka hem på onsdag när projekten är färdiga och sen åka o sätta mig i Skara en sväng på torsdag eller fredag. Där får jag ju tillgång till alla bra böcker och jag får en nostalgitripp. Åker jag på fredag kan jag dessutom få träffa ett par fina vänner. :)

Bra dag tror jag allt.
Trodde inte det från början, men jo. Jag tror det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback