RGB imponerar!

Kan villigt erkänna att det kändes hyfsat skittomt när jag gick in på london2012.com för att kolla hur mycket jag behövde skynda mig hem för att hinna se svenskarna i hoppningen men inte hittade någon Roffe. Kikade runt lite och hittade snabbt att Casall inte gått igenom vetbesiktningen. Så. Jävla. Tråkigt.

Struntade därför i dagens första omgång och obsade som jag skulle, väl hemma sen hittade jag en intervju med honom om vad som hänt. Och jag blev så fruktansvärt imponerad av RGB. Han förklarar det så bra, han verkar ha gjort ett så otroligt klokt beslut och värdigheten i det är väldigt stor. Inga anklagelser om orättvisor eller andra tråkigheter, utan bara att såhär är det. Hur trist och bittert det än är, så är det som det är.

Jag är SÅ imponerad!
http://www.svt.se/nyhetsklipp/os/ridsport/article226503.svt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback