Sista veckan

Egentligen borde jag ligga i sängen redan men jag har ju vart så jävla kass på att uppdatera här och nu fick jag lite bloggerisug så då får man väl passa på ändå... :P

Det är otroligt vad fort tiden går när alla ens kurser bara pågår i 4 veckor. Imorgon börjar slutspurten på den här kursen och det är verkligen med blandade känslor. Det är en fantastiskt rolig kurs och jag vill bara lära mig mer mer mer och göra precis det vi gör, men mycket mer! MER! ;) Det är ju det här jag vill hålla på med och det är så väldigt inspirerande. :)

Samtidigt är det rätt så påfrestande att vara där ute hela tiden och sova i hemska sängar, inte ha något privatliv, frysa mer eller mindre konstant osv. Man blir dessutom rätt så låst och det där med att ha ett liv känns ännu mer som något som egentligen inte finns på riktigt utan är ett rent hittepå. ;) I onsdags slog vi visserligen till med en filmkväll och blev bjudna på lite vin. Men ändå. Jag vet inte om det räknas när jag aldrig lämnade FOUs byggnad... ;)

Och här kommer en bonusbild... I helgen har jag vart hemma och såklart myst med min bästis Noomi. Jag säger som jag alltid gör- barn i allmänhet gillar jag inte, men barn i synnerhet förgyller mitt (ickeexisterande) liv! ;) Mästerfotograf som hon är numera så får man ju dela med sig. :)

Kommentarer
Postat av: Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Huuu, bor ni där ute på heltid så länge alltså? Det hade jag missat (och aldrig pallat)! Då förstår jag verkligen att du längtar efter att få tillbaks ditt liv! :-)

Postat av: Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Nej, det är helt korrekt! :-D Men å andra sidan: om hon behöver den typen av kost för att komma i form när hon slappat till sig som ändå har elitidrottarbakgrund - vad skall inte krävas av en konstant soffpotatis liksom? :-D

2012-02-06 @ 10:28:26
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Postat av: Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Battis skall flytta! Vi flyttar till ett litet stall i Djupedal med tio boxar i slutet av februari. Kände att det var dags att hitta något mindre, nu när jag jobbar dagtid har det blivit för jobbigt med ständigt fullknökat ridhus helt enkelt.

2012-02-06 @ 10:30:04
URL: http://frogstomp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback